سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت ویپ کمتر است یا پاد؟

 

خرید پاد

ویپ یک دستگاه کوچک است که با هدف کمک به ترک سیگار و قلیان، حدود 13 سال پیش وارد بازار شد. پس از آن به علت توانایی بالایی که ویپ ‌ها در تولید بخار داشتند بسیاری از افراد غیر سیگاری، به خصوص جوانان برای بازی و هنر نمایی با دود به دنبال خرید ویپ‌ بودند.

با گذشت زمان پاد‌ها در میان افراد سیگاری محبوب‌تر شدند. تفاوت ویپ و پاد در جویس‌ هایی است که در آن استفاده می‌شود. جویس یا ایجویس‌های مصرفی در پاد‌ها از نیکوتین بیشتری برخوردارند، به همین دلیل می‌توانند نیاز به نیکوتین را در افرادی که روزانه حدود یک پاکت سیگار می‌کشیدند را تامین کند. اما جویس‌هایی که در ویپ استفاده می‌شود به دلیل نیکوتین کمتری که دارند، در میان افراد سیگاری محبوبیت کمتری دارند.

با این حال ویپ و پاد هر دو طرفداران خود را دارند و روز به روز در حال پیشرفت هستند و در قیمت‌های مختلفی موجود هستند.

 

قیمت ویپ‌های مختلف چقدر است؟

اگر قصد خرید ویپ را دارید و به دنبال یک ویپ و برندی معتبر مطابق با بودجه‌ی خود هستید، در ادامه قیمت ویپ‌ های مختلف را با هم بررسی می‌کنیم.

ویپ‌های لاکچری:

1.        ویپ آیجیس سولو گیک ویپ: این ویپ با یک طراحی ظاهری زیبا در رنگ‌های مختلف، توسط کمپانی کیگ ویپ به بازار عرضه شده است و از یک چیست هوشمند AS  با جنس آلیاژ المینیوم و روی تشکیل شده و ویزگی‌های فوق العاده‌ای دارد. آیجیس دارای یک صفحه نمایش فوق العاده قدرتمند و دقیق است و از دوام بسیار خوبی برخوردار است.

2.       ویپ جی پرایو 3 اسموک: این ویپ یکی از 3 پرچمداران شرکت اسموک است و دارای سخت افزار و نرم افزار قدرتمند و به روز است. از ویژگی‌های بخصوص دیگر این ویپ، سیستم رمز گذاری شخصی است که در آن تعبیه شده است.

3.       ویپ لوکس 2 ویپرسو: این ویپ یک شاهکار از کمپانی ویپرسو است که راه لوکس اس را ادامه داده است. این ویپ در مدت کمی پس از عرضه، توجه و نظر بسیاری از افراد عادی و منتقدان را به خود جلب کرد که همین موضوع نشان دهنده‌ی کیفیت فوق العاده‌ی آن است.

ویپ‌های حرفه‌ای:

1.       ویپ پاد ار پی ام 2 اسموک: این ویپ توسط کمپانی متعادل‌ترین ویپ در سری آر پی ام معرفی شده است و طراحی ظاهری آن مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. این دستگاه تمام خصوصیات و کیفیت‌های ساخت سری آر پی ام را در خود جای داده است.

2.       ویپ پاد فچ پرو اسموک: این دستگاه بسیار با کیفیت و خوش دست طراحی شده و وزن بسیار کمی دارد. همچنین نسبت به ویپ‌های مشابه موجود بسیار کوچک‌تر است.

3.       ماد ووپو وی میت: این ویپ از یکی از بهترین چیست‌های ساخته شده تشکیل شده و بسیار هوشمند و حرقه‌ای است. همچنین طراحی بسیار زیبای آن باعث شده توجهات بسیاری به خود جلب کند.

 

ویپ‌های متوسط

1.       ویپ پاد مارول هات سیگ: این ویپ یک دستگاه دو کاره است که هم به عنوان ویپ و هم به عنوان پاد قابل استفاده است.

2.       ویپ پاد مرو گیک ویپ: این ویپ برادر مدل قبلی خود شناخته می‌شود زیرا شباهت بسیاری با هم دارند اما این ویپ کمی قدرتمندتر است.

ویپ‌های ارزان قیمت

1.       ویپ اسکای سولو ویپرسو: این دستگاه یک ویپ قلمی است که به دلیل کیفیت بالا، به یکی از ویپ‌های پر طرفدار تبدیل شده است.

 

پاد‌های ارزان قیمت

1.       پاد سیستم فیکس: این پاد یک طراحی ارگونومیک دارد و به راحتی قابل حمل است.

2.       پاد سیستم کوبی هات سیگ: این دستگاه بسیار سبک و خوش دست است و در همه جا همراه شما است و نیاز به نیکوتین شما را رفع می‌کند.

طبیعی است که دنیای ویپ‌ها بسیار گسترده‌تر از موارد ذکر شده در بالا است و این موارد صرفا جهت معرفی به شما در اینجا آورده شده است.

قیمت ویپ

خرید بهترین جویس متناسب با نیاز

جویس ها انواع متفاوتی دارند که در هنگام خرید علاوه بر اینکه طعم مورد نظر خود را مطابق با سلیقه و ذائقه‌ی خود انتخاب می‌کنید باید به میزان نیکوتین انها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای راهنمایی بیشتر و بهتر در این باره، قبل از خرید جویس حتما به مقالات قبلی مراجعه کنید.